Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T16:06:01+02:00
Nie będę oszukiwał, że jestem w jakimś szoku czy też, że jestem w jakimś potwornym smutku. Bo... no nie jestem.

Stała się rzecz straszna, to na pewno i przede wszystkim nieprzewidywalna. Nikt z nas wstając w sobotę rano nie myślał, że usłyszy taką właśnie infromację. No, ale właśnie stało się. Zginęła polska elita polityczna, jakkiekolwiek były ich poglądy nie ma to teraz znaczenia. Chwila zadumy, może na tyle na co teraz mnie stać, a może do mnie jeszcze nie dotarło?
2010-04-15T16:06:26+02:00
To co siewydarzylo w smolensku bardzo mna wstrzalnelo.
to bylo straszne. zal mi wszystkich bliskich ofiar.. nawet mnioe osobiscie dotknelo to barzdo mimo nie interesuje sie polityka...:(