Chłopiec stoi na balkonie i trzyma piłkę w rękach. Po chwili puścił ją i piłka spadała swobodnie. Jaki rodzaj energii ma piłka, gdy chłopiec ją trzyma w rękach i jak zmienia się ta energia, gdy piłka spada w dół? Jki rodzaj energii ma piłka tuż przed uderzeniem o zimię?

2

Odpowiedzi

2010-04-15T16:06:43+02:00
Przyjmuje się, że energia potencjalna ciała jest w rekach chlopca

Gdy uderza o ziemie kinetyczna

w trakcie loty równe(wyrównują sie, w polowie)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T16:06:48+02:00
Gdy stoi na balkonie piłka ma energie potencjalną, gdy udeża o ziemię piłka ma energię kinetyczną, w połowie lotu energie te sie wyrównują
2 5 2