Odpowiedzi

2010-04-15T16:06:32+02:00
A)Organizm, w którym bytują i rozmnażają się płciowo dojrzałe postacie pasożyta
b)Żywiciel, w którym występują stadia pasożyta nierozmnażające się lub rozmnażające się bezpłciowo
10 2 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T16:08:33+02:00
Żywiciel ostateczny - to organizm, w którym pasożyt rozwija się do dorosłości, do czasu aż osiągnie dojrzałość płciową.

Żywiciel pośredni - to organizm, w którym pasożyt rozwija się do stadium larwy- od jaja do czasu przejścia do organizmu żywiciela ostatecznego.
39 4 39