Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T16:13:37+02:00
Zaproszenie!
Dyrektor Janowskiego Ośrodka Kultury zaprasza na wystawę pt ,, historia mody,, która jest dedykowana dla wszystkich mieszkańców Janowa . Odbędzie się ona w niedziele 18 kwietnia 2010 i będzie otwarta przez cały dzień. Wystawa będzie w Janowskim Ośrodku Kultury . Jeszcze raz serdecznie wszystkich zapraszamy !
Dyrektor Janowskiego ośrodka kultury
2 3 2
2010-04-15T16:13:48+02:00
zaproszenie


serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych na otwarcie wystawy pt. histori a mody. ta uroczystośc odbedzie sie w warszawie przy ulicy 3 maja o godzinie 12.30 zapraszamy
1 1 1