Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T16:11:57+02:00
SWAKOMUND
silne wiatry '' wietrznie'''
częste opady ''deszczowo'''
2010-04-15T16:13:31+02:00
W tamtym klimacie wystepują bardzo wysokie temperatury powietrza oraz brak opadów spodaryczne w postaci gwałtownej ulewy
2010-04-15T16:13:44+02:00
Miasto to znajduje się tuż nad zwrotnikiem koziorożca.
- narodziła się tam córka brata pita i jego żony
-w pobliskich górach została otwarta kopalnie uranu
- najwyższe temp.to około ; 30-32 Stop.C
-najniższe temp. okolo;7-10 stop.C