Język francuski. :)

Proszę tylko o sprawdzenie, czy dobrze napisałam, bo nie jestem pewna. ; p

Czy on lubi klaunów. ? - Est-que il adore in clown ?
My idziemy z kompasem - Nous allons chez compas.
Ona uwielbia gumowe kaczki ! - Elle adore un canard !
Czy masz parasolkę w domu. ? - Est-que tu as un parapluie à la maison. ?
Paulina nie ma maski. - Paulina n'as pas in masque.
Czy ty grasz ze mną w karty. ? - Est-que tu joues des cartes chez moi. ?
Mam dużo lalek w domu. - J'ai beaucoup les poupées à la maison
Mój kolega lubi grać na gitarze- Mon copain adore jouer du guitare.




Z góry dziękuuuuuję i przepraszam, że tam mało pkt. ale dam naj. :) :*

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T16:10:37+02:00
2010-04-15T16:11:14+02:00
Wszystko jest ok
sprawdzialmw translatorze a on sie raczej nie myli ;p