Muzyka z załącznika

oraz polski
omawiamy w pustyni i w puszczy i trzeba znaleźć w ksiąźce:
fragmenty tekstu potrzebne do wyznaczenia trasy wędrówki,
nazwy miejscowości egipskich,
wydarzenia związane z kolejnymi etapami wędrówki.

i dla chętnych z polaka
napisz opowiadanie dziejące się w Warszawie(A4).

PROSZĘ ZRÓBCIE TO WSZYSTKO

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T16:30:03+02:00
Ja znalazlam w moich swiegolach tylko plan wydarzen ich wedrowki ... ;pp



1. Zamieszkanie w Port – Saidzie
2. Wyroszenie pociągiem do Geharak
3. Podróż na wielbłądach w kierunku wzgórz Wadi – Rajan, w kierunku Nubii
4. Wędrówka wzdłuż lewego nilu i przez pustynię Gizelę
5. Znalezienie się w Chartumie widłak białego i niebieskiego Nilu
6. Przeprawa do Omdurmanu
7. W górę białego Nilu
8. Trzy dniowy odpoczynek w Faszfodzie
9. Prze step i wąwozy
10. Przekroczenie rzeki Sobba
11. W kraju dżungli
12. wyruszenie na wschód
13. Przy jeziorze Bassa – Naro
14. Znów na pustyni
15. U podnóża gór Kili – Mandzaro
16. Dotarcie do portu Mombassa
17. Powrót statkiem do Kairu.
3 4 3
2010-04-15T16:41:14+02:00
To z Sienkiewicza jako tako już masz więc podaje tylko to z muzyki:

Zad. 1:
C1 D1 C1 A1 C1
C1 B C1 D1
C1 D1 C1 G1 B
B C1 A

Zad. 2:
a) śmigus-dyngus
b) pisanki
c) święconka
d) zając wielkanocny
3 2 3