Odpowiedzi

2010-04-15T16:20:30+02:00
U mnie w koszyczku ze święconką jest zazwyczaj:
Chleb, który symbolizuje pomyślność
Wędlina zapewnia zdrowie i płodność, a także dostatek
Sól to symbol oczyszczenia.
Jajko jest symbolem odradzającego się życia, symbolem zwycięstwa nad śmiercią.
Pisanki mają sens symboliczny.
Branek z chorągiewką to Symbol Chrystusa Zmartwychwstałego.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T16:22:03+02:00
Na stole wielkanocnym są pisanki,chleb,chrzan,bukszpan,baranek wielkanocny symbolizujacy pokój na ziemi,króliczki,jajka.Zawsze przed ucztą wielkanocną pomagam mamie nosić dania na stół.Gdy już wszystko jest gotowe wspólnie zasiadamy do stołu.Jak wszyscy zjedzą to zbieramy brudne naczynia i myjemy je.To jest początek mam nadzieję że ci się spodoba nie mam pomysłu na zakończenie papa natalia
1 5 1