Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T16:51:21+02:00
Pajęczaki to gromada głównie lądowych stawonogów,ciało skłda się z głowotułowia mieszczącego oczy,szczękoczułki,nogogłaszczki,4 pary nóg i odwłoka,u niektórych zlanych w jedną całość,oddychają płucotchawkami lub tchawkami,rozdzielnopłciowe,drapieżne,pasożyty lub saprofagi.
2010-04-15T16:58:49+02:00
Pajęczaki :
-ich ciało jest zbudowane z głowotułowia i odwłoku
-posiadają 4 pary odnóż krocznych
-nie posiadaja skrzydeł
-nie posiadają czułek
-mają kilka par prostych oczu
-otwarty układ krwionośny
-są organizmami rozdzielnopłciowymi
Owady :
-ich ciało zbudowane jest z głowy tułów i odwłok
-posiadają 3 odnuża kroczne
-posiadają 2 pary skrzydałe (czasem 1 )(żadko żadnej)
-posiadaja 1 parę czułek
-mają oczy złożone , jedna para
-otwarty układ krwionośny