Odpowiedzi

2010-04-15T16:25:49+02:00
-10:(-2.5)= 4
8*(-1 1/8)= (-9)
-2 1/2 *(-6)= 15
-3 3/4:(-6)= 0.625
12:(-1 1/2)= (-8)
(-2 2/3): (-6)= 4/9
2/3 : (-6)= (-1/9)
(-0.45): 1 4/5= 0.25
(-2.75): (-2.2)= 1 i 2/8
(-3.5): (-1 2/5)= 2.5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T16:40:35+02:00
-10:(-2,5)=4
8* (-1 cała i 1/8)=-9
-2 całe i 1/2 * (-6)=2całe i 1/2
- 3 całe i 3/4 : (-6)=22całe i 5/2
12 : (- 1 cała i 1/2)=-8
(- 2 całe 2/3):1,2 =-2całe i 2/9
2/3 : (-6)=-1/9
(-0,45):1 cała i 4/5=-5/2
(-2,75 ): (-2,2)=1,25
(-3,5 ) : (-1 cała 2/5)=5/2