Odpowiedzi

2010-04-15T16:16:30+02:00
Szczery, prawdomowny, pomocny, koleżeński, cierpliwy, zaufany, na pewno zabawny, inteligentny,
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-15T16:19:41+02:00
Prawdziwy przyjaciel według mnie powinien byc wyrozumialy,tolerancyjny,prawdomowny,uczciwy ,uwazny,powinien niesc pomoc w ciezkich chwilach .... musi byc to zaufana osoba,ktorej moge powierzyc swoja najskrytsza tajemnice. Przyjaciel powinien mnie kochac i cenic za moja osobowosc i zalety a nie za wyglad !
3 3 3
2010-04-15T16:21:49+02:00
Szczerość, prawdomówność, lojalność, bezinteresowność, wyrozumiałość, umiejętność wysłuchana i udzielenia dobrej rady, wierność, trwałość, gotowość do udzielenia pomocy, gotowość do poświęceń
3 4 3