Odpowiedzi

2010-04-15T16:17:08+02:00
Przykladu:
-jazda na rowerze
-bieganie rano i wieczorem (polecam)
-jazda na rolkach
-spacer z psem itd.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T16:19:51+02:00
Najrzadziej warto sięgać po tłuszcze, oleje i słodycze. Oczywiście nie każdy jest w stanie jeść wszystkie te produkt, ważne by posiłek był zbilansowany, a w ciągu dnia spożywać odpowiednią ilość składników odżywczych. Zdrowe odżywianie odżywianie daje siły dla ciała i umysłu.
Oprócz odpowiedniego żywienia trzeba dbać o kondycję fizyczną, uprawiając kilka razy w tygodniu sport. W szczególności osoby dorosłe powinny unikać niekontrolowanego tycia i chudnięcia. Otyłość zwiększa ryzyko wystąpienia takich chorób, jak nadciśnienie tętnicze, miażdżyca, choroby serca czy cukrzyca. Mogą pojawić się również problemy z oddychaniem, a duża nadwaga bardzo niekorzystnie wpływa na nasz układ kostny. Jeżeli masz problem z dużą masą ciała i chcesz zdecydować się na odchudzanie, zrób to tylko pod czujnym okiem specjalisty. Sam możesz sobie zaszkodzić, np. utrata wagi w bardzo szybkim czasie może spowodować efekt jojo, czyli ponowne przytycie po odstawieniu diety. Odchudzanie powinno iść razem w parze z wysiłkiem fizycznym, im więcej czasu poświęcisz na ruch, tym efekty będą lepsze. W klubach fitness znajdziesz wiele różnorodnych zajęć, a wykwalifikowany instruktor doradzi ilość i intensywność ćwiczeń. Dla starszych pań polecany jest aqua-aerobic, czyli ćwiczenia w wodzie, które nie obciążają dodatkowo stawów. Pływanie, to także świetna forma wysiłku.
Mam nadzije ze pomoglem :)