Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-15T16:19:44+02:00
Płazińce: tasiemiec, wirki, przydry

nicienie: glista ludzka, włosień kręty, owsik

licze na naaaj :*** <3
33 3 33
2010-04-15T16:19:56+02:00
Nicienie
* Glista ludzka - pasożytuje w jelicie cienkim człowieka
* Włosień kręty - pasożytuje w mięśniach człowieka, świni, dzika, niedźwiedzia, wilka i kota
* Owsik ludzki - pasożytuje w jelicie grubym człowieka
płazińce
* Tasiemiec uzbrojony - pasożytuje w jelicie cienkim kręgowców. Przyczepia się do niego za pomocą haczyków.
* Tasiemiec bąblowcowy - pasożytuje w jelicie cienkim psów, lisów i wilków.
Wypławek biały
28 4 28