1.wyznacz wskazane wielkości;
a) k=7n ;n
b) a=k+b ;k
c) z= 7-y ;y
d) d=a+bc ;c
e) x=2k+1 ;k
f) 2k=7n+5 ; n

i ułamek to bede pisać w takiej postaci , np. d/m
Zad2. z podanych wzorów fizycznych wyznacz wskazane wielkosci
a) P= d/M RT ; M
b) f= 9/5c+32 ;c
c) s=vt+ at²/2 ;a
d) F=G Mm/r² ; m

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T16:22:35+02:00
1) a) k=7n \7
k\7=n
b) a=k+b -b
a-b=k
c) z=7-y /7
z\7=-y
y=-z\7
d) d=a+bc /b
d\b=a+c -a
a-d\b=c
e) x=2k+1 /2
x\2=k+1 -1
x\2-1=k
f) 2k=7n+5 /7
2k\7=n+5 -5
2k\7-5=n


zad.2
2010-04-15T16:24:02+02:00
A) k=7n k/7=n
b) a=k+b a-b=k
c) z= 7-y y=7-z
d) d=a+bc d-a/b=c
e) x=2k+1 x-1/2=k
f) 2k=7n+5 2k-5/7=n

a) P= d/M RT M=dRT/p
b) f= 9/5c+32 c=37/f
c) s=vt+ at²/2
d) F=G Mm/r²
1 1 1