Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T16:30:24+02:00
Powinniśmy pomagać starszym . naszym zadaniem jest np. pomagać im w noszeniu zakupów , przeprowadzać przez ulicę gdy widzimy osobę z białą laską ,
ponieważ nie wszystkie osoby starsze mogą wypełniać takie obowiązki . my nie zawsze wypełniamy te obowiązki bo gdy idzie na przykład osoba starsza z dużą reklamówką zakupów to nikt by jej nie pomógł .
8 4 8
2010-04-15T16:38:54+02:00
Nasze obowiązki wobec starszych są następujące : opiekować się nimi , pocieszać ich , robić zakupi jeśli ta osoba nie może i oczywiście zrobić coś jeść dla tej osoby . Pomagać jej nieść zakupy mówić z szacunkiem .
6 3 6
2010-04-15T16:56:45+02:00
Powinniśmy im pomagać w ich codziennym życiu. Powinniśmy się też odnosić do nich z szacunkiem. Niestety w naszych czasach nie zawsze można spotkać osobę, która by ustąpiła miejsca staruszce w autobusie.
7 3 7