Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T16:24:07+02:00
Oznacza to, że gdy król Kazimierz Wielki wstępował na tron, w Polsce wszystko było kruche, słabe, "drewniane". Podczas swoich rządów unowocześnił władzę, rozbudował państwo. Gdy umarł Polska stała się "murowana".
1 3 1
2010-04-15T16:24:39+02:00
Znaczy to ze przybyl do polski w czasie kiedy byla drewniana byla malym panstwem a za jego rzadow polepszyla sie architektura na murowana i polske odnowil murami :)
2 2 2
2010-04-15T16:27:37+02:00
Polska przed panowaniem Kazimierza Wielkiego miała drewniane budowle, natomiast Kazimierz Wielki zaczął budować zamki murowane. Jednym z wielu przykładów jest zamek w Bobolicach.
2 1 2