Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-15T16:25:49+02:00
P=48cm
a=5cm
b=7cm
P=(a+b)*h:2
48cm²=(5cm+7cm)*h:2
48cm²=12cm*h:2
48cm²=6cm*h/:6cm
h=8cm


liczę na naj ;)
3 3 3
2010-04-15T16:26:20+02:00
Ptrapezu=48cm2
P=(a+b)*h/2
48=(5+7) *h/2
48=12h/2 | *2
12h=96 | :12
h= 8 cm
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T16:28:32+02:00
P=48cm²
a=7cm
b=5cm
P=(a+b)*h/2
Podstawia się tylko do wzoru i ma sie juz wysokość.
48=(5+7)*h/2
48=12*h/2
48=6h 12 i 2 się skrócą i zostaje u dołu 1 a u góry 6
h=8[cm]

Odp:Wysokość tego trapezu wynosi 8cm
6 4 6