Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T12:52:59+01:00
Według mnie najbardziej inspirującym momentem życia Jezusa jest jego zmartwychwstanie. Jezus pokazał wtedy że jest silniejszy od śmierci. Wypełniły się wtedy słowa zapisane w starych księgach a On sam ukazał swoją Wielkość.
1 3 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-05T12:53:50+01:00
W przezwyciężaniu przeszkód na drodze ochrony i rozwoju każdego życia, aby naród polski opierał swoją moralność na wierze w Boga, Ewangelii i na Kościele Chrystusowym.Do umiłowania życia i nadania mu właściwego sensu.
Człowiek winien być przekonany, że najcenniejszym darem jest jego życia, które bierze swój początek z Boga. Dla jego zachowania i rozwoju Bóg powołał do bytu społeczność rodzinną. Nadał jej trwałe więzy i osłonił sakramentem małżeństwa, tak by życie ludzkie było bezpieczne i uświęcon
1 5 1