Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T16:40:46+02:00
Murzyni - są zacofani, niewykształceni.
Francuzi - gonią za modą, są zarozumiali, są nieprzyzwoici jeśli chodzi o sprawy seksualne.
Niemcy - są dokładni, wszystko robią fachowo, są oszczędni, wręcz skąpi, ich kobiety są ogromne i mają włochate nogi - dlatego określa się je mianem Helgi, uchodzą za bezwzględnych i okrutnych - doświadczenia II wojny światowej.
Cygani - złodzieje ale utalentowani muzycznie i artystycznie.
3 3 3
2010-04-15T16:50:34+02:00
Arab terrorysta
arab oszust
Cygani to wszyscy złodzieje
Niemiec - nazista, lubi kiełbase
Szkot - rudy, brzydki, w sukience
Żyd - oszust, skąpiec
4 2 4