To zadanie dla mądrych, czyli nie takich jak ja xDee
gfhdsgfjhfbhdbcghnuyhjgfgbdjfhjdhsfgeuuxnguyganjagfuynfgpodajhfhjfbxcgfhjdnghjdgfjfgjhxbjfghxtytułhgdhjskfauyashymnuhjdgfbcjhgfcbpolskiegousyfnyf

to banał, nawet ja to wiem :P poszukajcie se trescie zadania w tych literkach.
Powodzenia! xD
za pierwszą odp. dam naj xD

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T12:41:46+01:00
Podaj tytuł hymnu polskiego
Mazurek Dąbrowskiego - Józef Wybicki
2 3 2
2009-11-05T12:44:32+01:00
Podaj tytuł hymnu polskiego.
Mazurek Dąbrowskiego - Józef Wybicki.;)
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-05T12:49:30+01:00
Jak brzmi tytuł hymnu polskiego?
ODP. Mazurek Dąbrowskiego -Józefa Wybickiego
1 1 1