Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-15T16:26:47+02:00
Oddychanie wewnątrzkomórkowe polega na utlenianiu związków organicznych przy udziale tlenu, w celu uzyskania energii niezbędnej dla prawidłowego przebiegu wszelkich procesów życiowych.
5 2 5
  • Użytkownik Zadane
2010-04-15T16:27:31+02:00
Oddychanie wewnątrzkomórkowe-proces utleniania związków organicznych
2010-04-15T16:30:25+02:00
Oddychanie wewnątrzkomórkowe polega na utlenianiu związków organicznych przy udziale tlenu, w celu uzyskania energii niezbędnej dla prawidłowego przebiegu wszelkich procesów życiowych.
3 3 3