Odpowiedzi

2010-04-15T16:29:27+02:00
Myślę, że jest możliwa. Ludzie bardzo przywiązują się do swoich zwierząt, czasem nawet rozmawiają z nimi czy zwierzają się ze swoich problemów. Dbają o nich jak o swoich przyjaciół, zapewniają im opiekę.
2010-04-15T16:29:36+02:00
Lessie ze swoim panem
bo podobno nikt tak nie zrozumie człowieka jak pies
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T16:30:42+02:00
Tak, jest możliwe mogę śmiało przytoczyć przykład człowieka niewidomego który jest zdany na np prowadzącego go po ulicy psa. musi mu ufać, jest na niego całkowicie zdany a przecież na tym polega przyjaźń.