Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T16:35:50+02:00
Marzenie...
Marzenia nigdy nie odchodzą.
Zamieniają się w sny.
A my dążymy, do celu.
Marzenia nigdy nie umierają,
lecz budują nam obraz lepszego jutra.
Lepszego świata
lepszej przyszłości.
Niechaj marzenia staną się
Naszą nocą,
naszym dniem
po drodze nam w całości
spełniając się…
2010-04-15T16:38:04+02:00
"Marzenia"
Piękne jak sen i lekko niewyraźnie
To czego pragniemy staje się naprawdę
Z lekkim powiewem wiatru przychodzą do nas
Gdy nam źle gdy chcemy swego kawałka nieba
Nadzieja i upór tu są najważniejsze
To one pchają nas ku nim ,do przodu
Do spełnienia tego co dla nas najważniejsze
Lecz w końcu marzenia stają się jawą
I nie snem już tylko pozostają
Wszystko zdaje się bezpieczniejsze
Lepsze jutro już na nas czeka
To co tak bardzo Kochamy
Zostaje już na zawsze nasze i w końcu spełnione.

Ah..sorki że takie głupoty;||:P