Odpowiedzi

2010-04-15T16:38:20+02:00
Ola-cześć
Mama-cześć córeczko
tata-cześć kochanie
Ola-mam do was ogromna prośbę
mama-jaką
Ola-bo wiecie wszystkie koleżanki w klasie mają mp3 tylko ja nie mam.
tata-kochanie wiemy ale musisz trochę zaczekać bo teraz nie mamy pieniędzy na takie rzeczy
mama-jak tatuś dostanie wypłatę to obiecuję że ci kupimy tą mp3
Ola-o dziękuję jesteście kochani
rodzice-wiemy
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T16:39:09+02:00
- Cześć. Wróciłem z biura. Za godzinę znów jadę.
- Dobrze, a zjesz coś.
- Niestety nie mam czasu.
- A, masz czas dla swojej rodziny?
- Mam.
- Tak ?
- Jak nie mam pracy!
- A, kiedy ty to tej pracy nie masz?
- Np. w święta i niedziele.
- Aha. No tak faktycznie.
- A o której wracasz.
- Za 3-4 godziny, zależ konferencja.
- Dobrze. Będę czekała na Ciebie z kolacją.
- Wyśmienicie. A co na kolacje?
- Jeszcze będę myślała. Może kolacja w francuskim stylu?
- Świetnie. Kochana jesteś.
- :D
- Mamo, tato pomożecie mi w zadaniach?
- Ależ, oczywiście skarbie. Tata teraz jedzie znów do pracy, ale ja Ci pomogę.
- Mam opisac po angielsku swoje zwierzątko.
-Dobrze. Może popatrzymy się an to potem.

PS. To jest po prostu rozmowa jakiejś wymyślonej przeze mnie rodziny...
2 3 2