Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T16:37:00+02:00
Ojciec czyta gazetę sportową.
ojciec co robi? czyta
czyta co? gazetę
gazetę jaką? sportową

Mama piecze truskawkowe ciasto.
Mama co robi? piecze
piecze co? ciasto
ciasto jakie? truskawkowe

Siostra kupiła nową bluzkę.
siostra co zrobiła? kupiła
kupiła co? bluzkę
bluzkę jaką? nową
9 4 9
2010-04-15T16:45:54+02:00
Zdania:
1 Zdanie.
Mama Arka poszła wczoraj do dużego sklepu.
Związki wyrazowe:
1.Mama Arka.
2.Mama poszła.
3.Poszła wczoraj.
4.Wczoraj do sklepu.
5.Dużego sklepu.
2 zdanie.
Ciocia Teresa zabrała mnie na długie wakacje.
Związki wyrazowe:
1.Ciocia Teresa.
2.Ciocia zabrała.
3.Teresa zabrała.
4.Zabrała mnie.
5.Zabrała na długie.
6.Na długie wakacje.
3 zdanie.
Popularny piłkarz dał mi autograf.
Związki wyrazowe:
1.Popularny piłkarz.
2.Piłkarz dał mi.
3.Dał mi autograf.
6 3 6