Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T16:43:37+02:00
A)
------------------------------------\
-------------------------------- -3---0---3----------------------------->
B)
------------------------------------
----------------- -1,5---0---1,5------------------->
c)
----------------------
-------------------- -2,75-0-2,75------------------------>
d)
/-----------------------------------
--------------------------- -0,5--0--0,5------------------------->
1 5 1
2010-04-15T16:49:16+02:00
Odpowiedz jest udielona na rysunku :)
3 5 3