Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-15T16:37:05+02:00
Abrakadbra

Simsalabim

Zjedz pół melona, troche sałaty a może będziesz kiedyś bogaty!


Hokus Pokus niech wyrośnie ci krokus!
2 5 2
2010-04-15T16:38:21+02:00
Abra-kadabra-chokus-pokus

Rambo Rambo Rum

Jim Jim Jam

Chokus-pokus

Abra-kadabra-bum


1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T16:50:23+02:00
Mogą być po angielsku?
(to z filmu harry potter, charodzieje z waverly place):
1. na rządanie czasu cofanie(czarodzieje...)
2. Riddikulus- zaklęcie przeciwko boginowi(łac. ridiculus-śmieszny)
3. zjed pół melona, troche sałaty a może będziesz kiedyś bogaty!
4. abra-kadabra-chokus-pokus
5. Incendio- rozpala ogień
2 3 2