Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T13:36:57+01:00
X - baton
y - czekolada

3x+2y=16
y=2+x

3x+2(2+x)=16
3x+4+2x=16
5x=16-4
5x=12 /:5
x=2,40

y=2+x
y=2+2,40
y=4,40zł

odpowiedź: baton kosztuje 2,20zł a czekolada 4,40zł
2009-11-05T13:37:57+01:00
X- baton
x+2 - czekolada
3x - 3 batony
2(x+2) - 2 czekolady

3x + 2(x+2) = 16
3x + 2x + 4 = 16
5x + 4 = 16
5x = 16 - 4
5x = 12 / ÷5
x = 2,4

2,4 zł - baton
4.4 zł - czekolada