Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-15T16:39:58+02:00
12 - ilość wszystkich krawędzi w sześcianie.
240cm / 12cm = 20cm
20cm * 20cm * 20 cm(w skrócie będzie 20³)= 8000cm³
8000cm³ = 8dm³ = 8l
ODP: Objętość tego sześcianu wynosi 8000cm³ czyli 8 litrów
1 5 1
2010-04-15T16:42:29+02:00
240 cm :12 = 20 cm - dł jednej krawędzi

V = 20 * 20 * 20
V = 8000 cm3
1 dm3 = 1000cm3
1 dm3 = 1 l
8000 cm3 = 8 dm3 = 8 l
1 5 1
2010-04-15T16:44:37+02:00
240cm ÷ 12 = 20cm (jedna krawędź)
20cm × 20cm × 20cm = 8000cm³ = 8dm³ = 8 litrów

proste
1 5 1