Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T16:52:18+02:00
1 przypadek
H=6 cm
a=4 cm
h= 2 pod pierwiastkiem 3
Pp= 1/2 ah
Pp= 1/2 4* 2 pod pierwiastkiem 3
Pp= 4 pod pierwiastkiem 3
V= Pp * H
V= 4 pod pierwiastkiem 3 *6
V=24 pod pierwiastkiem 3

2 przypadek
H=4 cm
a=6 cm
h=3 pod pierwiastkiem 3
Pp= 1/2 ah
Pp=1/2 3 pod pierwiastkiem 3 *6
Pp=9 pod pierwiastkiem 3
V= Pp * H
V= 9 pod pierwiastkiem 3 *4
V= 36 pod pierwiastkiem 3
1 5 1
2010-04-15T16:52:21+02:00
1.
V=a²√3¼×h
V=4²√3¼×6
V=16√3¼×6
V=4√3×6
V=24√3

2.
V=6²√3¼×h
V=36√3¼×4
V=9√3×4
V=36√3
1 5 1