Odpowiedzi

2010-04-15T16:43:33+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T16:50:25+02:00
"łobuzy od historii" To troszkę wyjęte z kontekstu, ale dobra xD Rozumiem to jako osoby, które swoim działaniem znacząco wpłynęły na bieg historii, zmieniając go częściowo lub całkowicie. Np. gdyby nie Piłsudski to nasz kraj nie był by wolny, gdyby nie Hitler, nie było by tragedii jaką była II wojna światowa, gdyby nie Gutenberg to nie byłby możliwy taki rozwój masowego drukarstwa itp. itd.