Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T16:46:05+02:00
Wybrałam imię Maria, ponieważ zainteresowała mnie postać Marii Magdaleny. Jest patronką kobiet oraz uczniów. Była grzesznicą, lecz uzyskała wybaczenie, a potem miano święta grzesznica. Pokazało mi to, że zawsze można się poprawić. A poza tym była uczennicą Jezusa Chrystusa.
10 4 10
2010-04-15T16:48:37+02:00
Na swoja patronkę wybrałam św. Marię. Była jednym z uczniów Jezusa. Uczestniczyła ona w zyciu Jezusa. Nie wiem czy bedzie :/
7 2 7
2010-04-15T16:49:04+02:00
Według Biblii Maria pochodziła z Magdalii "wieży ryb" nad Jeziorem Galilejskim .Jezus wyrzucił z niej siedem złych duchów.
Była uczennicą Jezusa, czyli była obecna przy ukrzyżowaniu i śmierci Jezusa .To ona pierwsza oznajmiła apostołom ,że Jezus żyje .Jest patronką kobiet szczerze pokutujących ( zakonów kobiecych ),ogrodników ,fryzjerów ,właścicieli winnic, więzniów sprowadzonych na złą drogę . wzywana jest również w przypadkach chorób oczu .Tyle wiem może wystarczy .
6 4 6