Odpowiedzi

  • vela
  • Początkujący
2010-04-15T16:51:36+02:00
Oprócz mebli - dopełniacz
podczas burzy- dopełniacz
wbrew zasadom -ceownik
wskutek powodzi- dopełniacz
wewnątrz mieszkania -dopełniacz
poprzes lasy - mianownik
spomiędzy drzew -dopełniacz
według książki- dopełniacz
zamiast lampy - dopełniacz
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T17:00:17+02:00
Oprócz nas. dopełniacz
podczas przerwy. dopełniacz
wbrew sobie. celownik
wskutek pomyłki. dopełniacz
wewnątrz paczki. dopełniacz
poprzez zarośla. biernik
spomiędzy ochotników. dopełniacz
według przepisu. dopełniacz
zamiast zabawy. dopełniacz
10 3 10