Uzupełnij tekst reklamowy przysłówkami, tak aby tworzył sensowną całość.

Gorąco polecamy najnowszą kolekcję koszul męskich. .......... modne były trendy awangardowe, ale dziś elegancki mężczyzna kupuje .........., a to oznacza, że swoje koszule wybiera ........., aby............. nie szokować wyglądem. Kobiety ......... lubią klasykę w ubiorze mężczyzn i ......... doceniają tych, którzy potrafią się ubrać. ........... kolekcja ,,Standard" ......... zadowoli każdego eleganckiego mężczyzneę. Tylko u nas nie musisz kupować .........., wybieraj ......... i rozkoszuj się atmosferą zakupów w naszych sklepach.

2

Odpowiedzi

2009-11-05T13:47:02+01:00
Gorąco polecamy najnowszą kolekcję koszul męskich. Niedawno modne były trendy awangardowe, ale dziś elegancki mężczyzna kupuje koszulę ,a to oznacza, że swoje koszule wybiera kobieta, aby nikogo nie szokować wyglądem. Kobiety lubią klasykę w ubiorze mężczyzn i zawsze doceniają tych, którzy potrafią się ubrać. Dzisiejsza kolekcja ,,Standard" zadowoli każdego eleganckiego mężczyzneę. Tylko u nas nie musisz kupować
.........., wybieraj nas i rozkoszuj się atmosferą zakupów
w naszych sklepach.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T15:49:02+01:00
Gorąco polecamy najnowszą kolekcję koszul męskich. Bardzo modne były trendy awangardowe, ale dziś elegancki mężczyzna kupuje często, a to oznacza, że swoje koszule wybiera szybko., aby strasznie nie szokować wyglądem. Kobiety bardzo lubią klasykę w ubiorze mężczyzn i bardzo doceniają tych, którzy potrafią się ubrać. .Nowa kolekcja ,,Standard" owocnie zadowoli każdego eleganckiego mężczyznę. Tylko u nas nie musisz kupować
szybko, wybieraj .wolno i rozkoszuj się atmosferą zakupów
w naszych sklepach.
3 3 3