Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T16:51:14+02:00
Zgodnie z radą, Kirke udałem się na swój okręt i ruszyłem w kierunku Hadesu krainy umarłych. Z jednej strony bałem się tej podróży, ponieważ nie wiedziałem, co mnie tam czeka, ale z drugiej strony byłem zadowolony, gdyż być może dowiem się jak dotrzeć do domu. W końcu to jest moim celem. Gdy dotarłem na miejsce ujrzałem wielką wyspę pełną ognia. Było tam strasznie ciemno i ponuro. Musiałem już iść, więc pożegnałem się z moimi towarzyszami i powiedziałem im, że jeśli nie wrócę, żeby odpłynęli beze mnie. Ci dali mi kozła ofiarnego. Opuściłem okręt i udałem się w kierunku rzeki ognia. Po drodze ujrzałem tłum zmarłych, pośród których spotkałem swoją matkę, która zabiła się z żalu za mną. Nic nie wiedziałem o jej śmierci, więc jej widok bardzo mnie zabolał. Podczas rozmowy z nią powiedziała mi, że muszę się spieszyć, ponieważ jest już wielu mężczyzn ubiegających się o rękę mojej żony. Następnie udałem się w dalszą drogę. Po przejściu wraz z kozłem przez wąski tunel oraz schody ujrzałem Terezjasza. Na jego widok ucieszyłem się, ponieważ czułem, że otrzymam od niego potrzebną mi pomoc. Niestety nie pomógł mi on wskazać drogi do domu. Bardzo rozczarowany z tego zdarzenia.

2 5 2
2010-04-15T16:51:24+02:00
Odyseusz podróżował i spotykał wiele mitologicznych bestii i stworzeń. Natknął się na cyklopa,hydrę oraz m.in. harpie. Jednak był odważny i wytrwały i nie zrezygnował ze swojej misji.
2 2 2