Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T13:47:43+01:00
(sin60+cos60)(sin60-cos60)=sin²60-cos²60=(√3/2)²-(1/2)²=
=3/4-1/4=2/4=1/2=0,5
  • pwlk
  • Początkujący
2009-11-05T13:56:14+01:00
Sin60=√3 /2
cos60=1/2
korzystamy ze wzoru: a²-b²=(a-b)*(a+b)

(sin60)²-(cos60)² = (√3/2)²-(½)² = ¾-¼ = ½
2009-11-05T16:02:00+01:00
(sin60+cos60)(sin60-cos60) =(√3/2+1/2)(√3/2+1/2)=(√3/2)²-(1/2)² =3/4-1/4=2/4=1/2