Odpowiedzi

2009-11-05T13:46:26+01:00
Albo używaj makro albo użyj programu photo toolkit ;) w programie wchodzisz w 'makijaż' bodajże ;) i możesz zamazać tył :D
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T13:51:00+01:00
Jeśli chodzi o ostrość, to jest ona zazwyczaj wbudowana w aparatach. W cyfrówkach często jest automatyczna, zaś w lustrzankach samemu ustala się nasilenie ostrości na danym przedmiocie/osobie. Jednakże można ułatwić sobie to zadanie korzystając z programów graficznych typu Photoshop, Coler, bądź innych tańszych a nawet darmowych np. PhotoFiltre Studio X. Darmowe programy łatwo można znaleźć w internecie. By zrobić rozmyte tło należy użyć opcji rozmycia, tudzież po prostu "blur" po angielsku. Jednak ostrzegam, iż efekt nie będzie taki sam jak w ostrości wyciągniętej przez aparat, będzie wyglądał mniej naturalnie.
  • Użytkownik Zadane
2009-11-05T14:26:15+01:00
Użyj programu photoscape tam masz wszystko, lub photofiltre a najlepiej photoshop i poszukaj instrukcji w necie