Odpowiedzi

2010-04-15T16:55:07+02:00
Jezu proszę Cię o opiekę nad moją rodziną chcę Ci ją polecić w tej modlitwie. Wysłuchaj moje prośby skierowane do Ciebie. Proszę Cie także o to byś miał moją parafię i całą rodzinę ludzką w swojej opiece. Przez Chrystusa Pana naszego. Amen.
55 4 55
Najlepsza Odpowiedź!
  • vela
  • Początkujący
2010-04-15T16:56:01+02:00
Jezu Chryste, który niedawno zwyciężyłeś i pokonałeś śmierć uczyń moją rodzinę szczęśliwą i osłoń nas przed wszelkim złem, abyśmy mogli dalej czcić Ciebie pod postacią chleba i wina tu na Ziemi. Obdarz wszelkimi łaskami takżę naszą parafię, w której jednoczymy sie wszyscy tak jak tego chciałeś.Pomóż nam w jednoczeniu wszystkich dzieci bożych na ziemi a Ty Matko Przenajświętsza uczyń z naszych serc mieszkanie , w którym zamieszka miłość do bliźnich.
Amen.
71 4 71
2010-04-15T17:28:53+02:00
Panie Boże proszę spraw aby w mojej rodzinie nie było żadnych sporów i nieporozumień.

Dziękuję Ci Boże za to, że w mojej parafii nie ma wielu przypadków zwalczania kościoła katolickiego.

Dziękuję ci Boże za całą ludzką rodzinę.Proszę o to żeby w całej tej rodzinie było mnóstwo miłości, radości i wspólnej modlitwy. Amen
55 4 55