Odpowiedzi

2010-04-15T16:54:46+02:00
Tragedia z przed 70 lat w katyniu jest bardzo wazna dla mnie. To w tamtym miejscu 70lat temu walczyli ludzi za moje życie za to zebym mogła zyc teraz w takim kraju . Gdyby nie wydarzenia tamte nie wiadomo kim bym dzis była i czy wogule bym żyla. dlatego sa to wydarzenia ktore oddzialuja nadal . nie przemineły , istnieja dalej.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T16:55:45+02:00
Tragedia w Katyniu to dla mnie wielka tragedia, która spotkała Polskę. W tym czasie zostali zamordowani najważniejsi oficerowie Polski. W dzisiejszych czasach nikt nie jest w stanie sobie wyobrazić jak to wszystko strasznie wyglądało. Ja osobiście składam hołd wszystkim ofiarom tego okropnego mordu.