Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-15T16:52:51+02:00
Droga Kasiu!
Na poczatek chciałbym zapytać się Ciebie jak sie czujesz?Co u Ciebie słychać?U mnie wszystko po staremu.
Teraz napisze Ci coś co od dłuższego czasu staram Ci się wyznać lecz nigdy nie miałem jeszcze odwagi.....
Otóż...zakochałem się w Tobie....
Bardzo zawróciłaś mi w głowie....
Ciąglę o Tobie myslę...
Proszę Cię, czy chciałabyś ze mną chodzić? Zgódź się...Ja ostatnio tylko o Tobie myśle.....Zrozum,iż BARZO CIE KOCHAM!

Twój Michał
2010-04-15T16:54:03+02:00
Siemka Aniu:*
Mam nadzieje ze cieszysz sie ze pisze
Bo ja mam maly klopot.
Nie za bardzo wiem jak ci sliczna to powiedziec.
Bardzo cie kocham.
Poczulem ze cos do ciebie czuje.
To jest silniejsze odemnie.
Mam nadzieje ze ty tez cos do mnie poczujesz i moze bedziemy razem??
Michal