Odpowiedzi

2010-04-15T16:54:27+02:00
Mogę nienawidzić szpinaku .

Mogę niedomagać się o pieniądze .

Mogę się czegoś nie dowiedzieć .
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T16:54:59+02:00
Aniu zrozum , że nienawidzić kogoś a go kochać to jak woda i ogień.
Krzysku powinieneś sie niedomagac wyzszej oceny.
Mamo ale tata powinien sie o tym niedowiedziec...
1 5 1
2010-04-15T16:55:02+02:00
Mój kolega Kuba często stara się niedomagać, ponieważ wtedy nie idzie do szkoły.
Wszyscy powoli zaczynają nienawidzić uczennicy z IIb.
Dziadek Eli nigdy nie mógł dowidzieć liter w książce.
1 5 1