Odpowiedzi

2010-04-15T16:56:46+02:00
Wszystkim, którzy w tak bolesnych dla nas chwilach dzielili z nami smutek i żal, okazali wiele serca i życzliwości oraz uczestniczyli we mszy św. i ceremonii pogrzebowej śp.......... Składam najszczersze kondolencje.
składają pogrążeni w bezgranicznym smutku
.....................
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T17:05:12+02:00
Szkoda ze musze o nim mówic w czasie przeszłym, bo odchodzą ci najlepsi ludzie, którzy powinni żyć dalej.
Ty i tak wiesz jaki on był wspaniały i nie muszę ci o nim opowiadać, ale wiedz ze inni ludzi w tym oczywiscie ja uważają go nadal za najlepszą osobę jaką spotkali w życiu. Wiem, ze bez niego nie jest już tak dobrze jak wcześniej i wszyscy czujemy pustkę, ale należy sie pocieszać tym ze jest teraz w lepszym świecie niż ten..