' w którym gimnazjum czułabyś się lepiej swoim czy klerykowskim'' z argumentami i kontr argumentami
musze wybybrac swoje gim i prosze obojetne jakie beda argumenty o moim gimnazjum. mam sie tam czyc lepiej niz w klerykowskim pomoz bo nie czytalam syzyfowych prac

2

Odpowiedzi

2010-04-15T16:55:24+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T16:59:21+02:00
Argumenty
1.w gimnazjum klerykowskim dzieci uczyły się pod zaborem,było im bardzo trudno bo nie dość że sytuacja kraju nie była najlepsza to oni musieli sie uczyć.
2.dzieci nie mogły mówić w języku polskim w domach czy podczas przerw,uczono sie tylko w języku rosyjskim
3.w mojej szkole nikt nie narzuca mi religii,a podczas zaborów tak było
4.nikt nie sprawdza nas w jakim języku mówimy w szkole czy w domach i nie narzuca na nas za to kar
1 5 1