Odpowiedzi

2010-04-15T16:57:34+02:00
500*9/100=45
480*12/100=57.6

500*18/100=90
480*24/100=115.2

Wiecej pieniędzy po roku i dwóch latach znajdzie się na koncie oprocentowanym 12%...
2010-04-15T17:03:39+02:00
500*0,09=45 po roku
500+45=545 po roku razem
540*0,09=48,6 po 2 latach
545+48,6=593.6- po 2 latach razem

480*0.12= 57.6 po roku
480+57.6= 537.6 po roku razem
537.6*0.12= 64.5 po 2 latach
537+64.5=601.5 razem po 2 latach

odp; po roku na koncie pierwszym będzie więcej ,a po dwóch latach na drugim
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T17:04:50+02:00
500*9%=45
500+45=545

480*12%=57,6
480+57,6=537,6

500+45*2=590
480+57,6*2=595,2

odp Po roku na koncie z oprocentowaniem 9% będzie więcej pieniędzy a po dwóch latach w banku z oprocentowaniem 12%.