Proszę o przetłumaczenie tego tekstu na język niemiecki


" Ja i moja rodzina pochodzimy z polski i mieszkamy w Tarnowie . Bardzo się kochamy i lubimy spędzać wspólnie wolny czas. Oto fotografie które pomogą mi przedstawić moją rodzinę : "



(proszę pilne do rozwiązania ! )

2

Odpowiedzi

2010-04-15T16:57:25+02:00
Mich und meine Familie kommen aus Polen und leben in Tarnów. 'Re In Liebe und wollen wir freie Zeit miteinander zu verbringen. Hier sind Fotos, die mir helfen, meine Familie gebracht werden
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T16:58:30+02:00
Ich und meine Familie kommen aus Polen und leben in Tarnów. In Liebe und wollen wir freie Zeit miteinander zu verbringen. Hier sind Fotos, die mir helfen, meine Familie werden gebracht.

Mogę naaj? Plis ;)