Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T16:59:59+02:00
3-8=-5
5-10=-5
-20-4=-24
2-8=-6
-21+12=-9
-8+(-7)=-15
-10-10=-20
-6+6=0
31+(-20)=11
-2+3=1
2010-04-15T17:01:47+02:00
13-56=-43
24-99=-75
75-168=-93
233-567=-334
13-99=-86
-45-78=-123
-67-99=-166
-123-456=-579
-888-999=-1887
-903-99099=-100002
2010-04-15T17:06:26+02:00
-22-7=-29
2+(-20)=-18
15+(-30)=-15
100-(-10)=110
2+(-45)=-43
12+(-2)=10
15+(-15)=0
10-40=-30
9+(-12)=-3
40-50=-10
:)