Odpowiedzi

2010-04-15T16:58:22+02:00
W okresie dojrzewania i przy ciągłym ruchu fizycznym
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T16:59:13+02:00
Gdy jestesmy po wysilku pizycznym czyli sie bardzo męczymy........Przyczyn nadmiernej potliwości może być wiele. Jednak zanim je omówimy, zastanówmy się, kiedy tak naprawdę możemy mówić o poceniu zbyt silnym.

Według najbardziej surowego kryterium, potliwość zbyt intensywna ma miejsce wtedy, kiedy pocimy się bardziej, niż byśmy chcieli. Nieco bardziej racjonalna definicja brzmi inaczej - wspomina o poceniu bardziej obfitym niż wynikałoby to z normalnej gospodarki cieplnej mieszczącej się w ogólnie przyjętych normach.
2010-04-15T16:59:17+02:00
Ponieważ nasz organizm pochłania dużo płynów, wiec on musi się ulotnić w postaci potu