Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T17:00:31+02:00
Mowimy o osobie , ktora cechuje wytrwałos , bohaterswto [ nie koniecznie w takim znaczeniu jakim sobie wyobrazamy] odwaga i poswiecenie.Moim zdaniem taka osoba jest Jurek Owsiak , ktory jest gotowy aby pomagac innym i ich wspierac. całe swoje zycie oddał swojej pasji a mianowicie POMOCY. jest to cżłowiek nie zastepiony , odwazny i ...rycerski :)
6 3 6
2010-04-15T17:00:42+02:00
Osoba rycerska; odważna, waleczna, sprawiedliwa, honorowa, szlachetna, sprawiedliwa.