Odpowiedzi

2009-11-05T14:09:49+01:00
Gdy obserwowałam to niezwykłe widowisko sportowe ,bardzo zaciekawiło mnie to , że większość widzów udaje przed całkiem obcymi ludźmi kogoś innego.Zauważyłam też że duża część ludzi szpanuje przed innymi '' wyjechanymi w kosmos'' gadżetami.Wydawać się może że wszyscy są zaciekawieni meczem ale jednak większość zwraca uwagę na to jakie kto ma buty,gadżety piłkarskie.Powinniśmy w każdej sytuacji być sobą i nie zakładać na swoją twarz przysłowiowej ''maski''
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-05T14:11:18+01:00
Piątek, ósma wieczór. Koncert miał się rozpocząć pół godziny temu. Trybuny w Spodku pełne niepokoju. - Gdzie się pchasz? - zabija mnie wzrokiem tłum, gdy próbuję przecisnąć się pod scenę. Zabawny konferansjer w plażowej koszuli, kapeluszu i ciemnych okularkach w grubych, białych oprawkach wygląda jak karykatura Owsiaka. Jest wyluzowany, szybko mówi i ostro gestykuluje. Wie, kto to Miller i jak się gra w milionera. Słowo koncert jednak nie oddaje tego, co dzieje się podczas występów formacji Sweet Noise! Muzyka zespołu inspirowana jest głównie hardcorem i trash metalem, który- szczególnie na ostatniej płycie- z powodzeniem współgra z nowoczesnym brzmieniem muzyki elektronicznej
Dosc niecodzienne widowisko mozna bylo ujrzec 29 maja w Chorzowie. Na rozgrzewke zagral zespol SHAID co zreszta nie wywolalo zdzwienia gdyz oba te zespoly koncertuja razem od poczatku roku. Tuz po 19 na scenie pojawil sie Piotr Mahomed wokalista zespolu. Lecz zamiast glosnego brzeminia mozna bylo uslyszec ciche i spokojne dzwieki muzyki klasycznej. Najcudowniejsze bylo to ze na nikim nie zrobilo to wrazenia przeciez wlasnei takich rzeczy mozna spodziewac sie od zespolu Sweet noise Po 15 minutowym przedstawieniu teatralnym, ktore opisywalo uwiezienie ludzkosci w dzisiejszych czzasach, moglismy w koncu uslyszec najbardziej znany utwor :dzisiaj mnie kochasz jutro nienawidzisz" chwile potem znow zmiana
rytmu i z melancholi wyrwal widzow utwor :GEttO
Zespol zagral 2 godzinny koncert podczas ktorego kazdy z uczestnikow starcil chyba wszystkie sily . Gdy wszystko zapowiadalo zakonczenie czekala jeszcze jedna niespodzianka Na scenie pojawil sie PEja i wspolnie ze Sweet noise zagral utwor : Jedne taki dzien"
wspaniale widowisko zarowno dla oka bo scenografia wykonana byla naprawde imponujaco , ale takze mozna bylo uslyszec to za co fani Sweet noise lubia go najbardziej : Elektornike i mocna gitare
4 3 4