Odpowiedzi

2009-11-05T14:02:04+01:00
(2x-1)² =x(4x-1)+2
4x² - 4x + 1 = 4x² -1x +2
-4x +1 x = 2 -1
- 3x = 1 / -3
x = ⅓
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T14:05:50+01:00
(2x-1)kwadrat=x(4x-1)+2
(2x)kwadrat - 2*2x*1+1kwadrat = 4xkwadrat -x +2
4xkwadrat - 4x +1 = 4xkwadrat -x +2
4xkwadrat - 4x -4xkwadrat +x = 2-1
-3x = 1|:(-3)
x= -1/3
2009-11-05T14:05:50+01:00
(2x-1)²=x(4x-1)+2
4x²-4x+1=4x²-1x +2
-3x=2-1
-3x=1|:(-3)
x= -⅓
1 5 1